poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kuchenny anioł

Prawie każdy w domu jakiegoś ma...
i od dzisiaj mam i ja :)
...ANIOŁA.
A właściwie kuchennego anioła.
Co prawda nie wygląda zupełanie jak anioł, ale ma anielskie skrzydła, więc dla mnie aniołem jednak jest. I będzie czuwać nad gotowaniem pysznego jedzonka dla mojej rodziny.
Jak tę cudną krówkę zobaczyłam w książce "Radosne dekoracje" od razu pomyślałam, że będzie świetnie wyglądała na kuchennym parapecie.
 
Nawet znalazłam dla mojej krówki zastosowanie 'użytkowe'.
Wiele przepisów kulinarnych mam na luźnych kartkach i nie lubię jak leżą na blacie kuchennym wśród artykułów spożywczych. Zawsze boję się, żeby nie pobrudziły się przy gotowaniu, a jednocześnie muszą być na podorędziu.
 
Moja anielska krówka ma na imię Basia.
I jak już się rozgościła na parapecie, to wyszła na spacer - na koniczynkę wśród trawki. 
 
 
 
Basia to prawdziwa elegantka i stwierdziła, że musi się trochę upiększyć.
 
Tylko nie mogła się zdecydować czy lepiej jej w delikatnym różu... 
 ...fiolecie...
 ...czy może jednak w różowym w połączeniu z żółtym.
 
 Basia 'postawiła' na pięćiopłatkowy kwiatek z filcu. Rzeczywiście dziewczyna ma gust :)
Też mi się najbardziej podoba w tej wersji. Nawet pozwoliła się zfotografować w 'nowym ubranku'.
 
I wróciła na kuchenny parapet.
 
A macie może pomysł na inne 'zastosowanie' Basi?
 
JoC
 
PS. Postanowiłam moją anielską krówkę zgłosić do anielskiego wyzwania zorganizowanego przez Gosię z bloga Stare pianino - Decoupage. Mam nadzieję, że Basia spełnia warunki. 

21 komentarzy:

  1. Aleee świetna! Super anioł ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sweet :D
    super krówko-aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia spełnia warunki jest świetna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nawet nie wiesz jak się cieszę - to moje pierwsze wyzwanie w blogosferze :)

      Usuń
  4. Basia jest CUDOWNA! i ten haft! trzymam kciuki za wyzwanie!od razu milej w kuchni;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jestem pod wrażeniem!!! Anioł nieziemski!! Powodzenia życzę w Wyzwaniu :) Pozdrawiam serdecznie :)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest ta anielska krówka!!! I gust faktycznie ma rewelacyjny!!! Uroczo się rumieni! Dobór kolorystyczny i materiał, z którego jest zrobiona wygląda bardzo profesjonalnie! Muuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a ja się 'profesjonalnie' zarumieniłam od tych pochwał. Bardzo dziękuję.
      I Basia też...

      Usuń
  7. gdyby miała dzwoneczek mogłaby być Baśką co przypomina albo woła na posiłki lub szklanke mleka, kto lubi , tak czy inaczej jest piękna i napewno znajdzie swoje miejsce w kuchni i będzie spełniać swoją rolę anioła kuchennego i nie tylko :-))
    pineska
    ps. a czym ma wymalowane poliki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zakupiłam pastele do tkanin i nawet się sprawdzają, i jestem zadowolona z efektu.

      Usuń
  8. Niesamowita Basia :) :) no i zastosowanie pomysłowe. Mi tez przydałby się taki Anioł do trzymania fruwających kartek z przepisami. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie miłe słowa, dodają mi skrzydeł - prawie jak mojej kochanej Basi :)
    Iruś wczoraj skakał koło mnie jak piłeczka, gdy szyłam krówkę i nie mógł się doczekać efektu. Zrobił 'zamówienie' na następne szyjątko. Wkrótce pokażę co sobie wybrał - jego wybór bardzo mnie zdziwił i zadowolił zarazem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza wyszła Basieńka :)) I fajny pomysł na przepisy na podorędziu , zapewne sprawdza się znakomicie .

    OdpowiedzUsuń
  11. przesłodka krówka, sama bym chciała takiego mieć anioła ;) i jeszcze ma taki uroczy... rumieniec! ;) cudna, cudna, cudna! :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukcesów w wyzwaniu - fantastyczna krówka !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza!!!!!!!!!!! mam tez ta ksiazke, ale nie umiem szyc ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Basia jest po prostu rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anielska krowa rządzi ! :) może piła red bull'a ;)

    OdpowiedzUsuń