czwartek, 10 października 2013

Wyprawka dla przedszkolaka cz. 2

Tutaj pokazywałam Wam worki na kapcie. A teraz zostałam poproszona o wyhaftowanie ręcznika dla małego fana motoryzacji.
Warunek był jeden: ma być CZELWONE AUTO.

Wydaje mi się, że warunek spełniłam J.
 I to nie byle jak, bo wyhaftowałam…
…bardzo szybkie czerwone PORSCHE.

Coś mi się wydaje, że w taki ręcznik zechcą wycierać swoje ręce nie tylko ci mali automaniacy J. W sumie przypadkiem wyszedł mi całkiem fajny upominek dla męża, np. do garażu.
 
Taki ręczniczek o wymiarach 30x50 cm będzie można wygrać w moim candy w zestawie DZIECKO.
 
JoC

10 komentarzy:

  1. Choć mam dużo lat, też bym się cieszyła...
    Jesteś wszechstronna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, ale tempo sobie narzuciłaś! Ta ilość rzeczy jaką chcesz na swoim Candy zrobić... Jestem pełna podziwu. Czy szycie jest Twoim hobby i robisz to po nocach, tak jak ja? Przy okazji zapraszam na moje pierwsze Candy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu, to jest moje hobby. A co do candy - to nie robię przecież wszystkiego, tylko daję szeroki wybór ;) A tempo faktycznie zabójcze, hi hi. Dziękuję za zaproszenie, na pewno skorzystam.

      Usuń
  3. odjazdowe :) (skarbek13)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny komplecik- zestaw przedszkolaka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodoba się na pewno Tymusiowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny hafcik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. co zrobić żebyś mojej siostrze tak zrobiła

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny haft ręczny czy maszynowy podoba mi się ja zapraszam do mnie pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny haft , jestem pod wrażeniem! myslę ze spodoba sie nie tylko fanowi motoryzacji , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń